Tema: Re: Kviečiame prisijungti prie FotoHOBIS kolektyvo!
Autorius: Mazgiukas
Data: 2012-06-26 22:54:10
On 2012.06.26 22:14, -[Mr.Green]- wrote:
> prigimties yra tingus ir už dyką jis nedirbs, kad komunizmas tai utopija.
> O čia štai Mazgiukas bando įteigti, kad gražios viršininkės akys
> motyvuos darbuotoją dirbti. Tikslo siekimas yra vienintelė motyvacija.

Prašyčiau tikslią citatą apie gražią viršininkę ir kad siūlau dirbti už
dyką. Kalbu apie tai, kad atlyginimas yra nusistovėjęs rinkoje. Kaip ten
iš ekonomikos teorijos - kainą nustato rinka. O atlyginimas yra darbo kaina.
O tikslai būna visokie - kai kam gal net tos pačios gražios viršininkės
akys.
Tau visuomenės mokslų dėstytoja sakė. O tas „svoločius“ (jei dabar
nepainioju) Džordžas Sorošas, sakė, kad didelių atlyginimų nereikia,
darbininkui jie turėtų būti arti MMA. Vat būtent šios dvi pozicijos ir
sudaro pusiausvyrą rinkoje - atlyginimas pakankamas.

> Aš čia daug nesiplėsiu, bet mačiau, kaip Lietuvos savamoksliai
> verslininkai motyvuoja žmones dirbti. Parodija, ne motyvacija. Iš
> pradžių žmogų paskiria į tokią poziciją, kur galima įvykdyti didžiausius
> pardavimus įmonėje, po to jam skiria premiją už didžiausius pardavimus.
> Lietuviškas cirkas.

Neprieštarauju - pats tokių mačiau. Nu bet tai neuždraudžiama. Iš kitos
pusės pardavimai yra tik dalis verslo pozicijų. Vat motyvuok
administracijos darbuotojus, kurių darbas tiesioginio indėlio
pardavimams nedaro - pardavimų nepadaro - lyg ir premija nepriklauso,
arba konvejerio darbininkas sukabinantis dvi detales į vieną...