Tema: Re: Kviečiame prisijungti prie FotoHOBIS kolektyvo!
Autorius: Mazgiukas
Data: 2012-06-26 13:04:14
On 2012.06.26 12:52, dpi wrote:
> Jeigu ieskai tik tarp bedarbiu/negaunanciu darbo - tai teisingai. Jei nori pervilioti dirbanti zmogu, nelabai kas varginsis rasineti/vaikscioti vien del atlyginimo suzinojimo.

Jei reikia pervilioti - aš pasikviečiu tą, kurį noriu persivilioti ir
tada visai kitos sąlygos. Kai ieškau žmogaus „iš gatvės“ ieškančio
darbo, sąlygas ir priėjimą darau kitokį.

Savo kailiu esu patyręs ką reiškia viliojimas kitur ir kaip faina
atsisakyti pasiūlymo, net kai atlyginimą siūlo visu 1500 didesnį nei
gauni dabar. Kaip atvėpsta žabtai lietuviškiems darbdaviams, kurie
tikisi, kad vien atlyginimas privilioja. Dar įdomiau būna, kai po tokio
pokalbio savam viršininkui papasakoji kokio pasiūlymo atsisakei... :)
Linkėčiau ir jums tokios patirties.