Tema: Re: Kviečiame prisijungti prie FotoHOBIS kolektyvo!
Autorius: -[Mr.Green]-
Data: 2012-06-26 21:54:52
Va būtent. Jie tikisi, kad bedarbių marios, tai gali išsidirbinėti, kaip
širdis geidžia. Aš irgi domiuosi darbu Lietuvoje, sutikčiau grįžti, bet
nusiristi iki tokio absurdo, kad atėjus į įmonę paklausti darbo apsauginis
už direktorių ar personalo tarnybos viršininką atsako, kad darbuotojų
nereikia, tai aš nežinau. Spjoviau, apsisukau ir vėl į Angliją atvažiavau,
kur bent jau žmogus gerbiamas.