Tema: Re: Speeding slightly
Autorius: Signalizacija
Data: 2012-04-16 13:27:35
O kur te priezastis? Debilai kurie nesisaugodami gatvem vaiksti ijunge duriu
is serijos  as teisus ir man px. Ne px pasidaro, kai jo pacio kauliukai
paluzta. Vienas debilas buves pilicijos komisaras kaune savo laiku
prirpratino asilus eit i gatve net nepaziurejus at niekas neatvaziuoja. Kaip
manai kiek del to kasmet zusta ar tampa invalidais?
Sitas beje daug astriau atrodo ruskijoj, kur teisuolis geriau uzsimus, nei
sakykim stabdi spusteles.