Tema: Re: Speeding slightly
Autorius: Doxlas
Data: 2012-04-14 12:50:51
Aš tai suprantu iš web puslapio tekto ir pačių video, kad būtent aukos
nesisaugojo, o vairuotojai atgailauja dėl to kad didesnis automobilio
greitis sukėlė atitinkamas pasekmes. Taigi pirminis dalykas yra yra pačių
aukų nesisaugojimas ir neadekvatus aplinkos vertinimas, antrinis dalykas -
skaudesnės pasekmės nuo didesnio automobilio greičio. Bet tai pasekmės o ne
pirminė priežastis.