Tema: Re: Speeding slightly
Autorius: VNO
Data: 2012-04-14 20:35:15
> O zinok Olandijoje taip jau yra: nukalsi pestiji ar dviratininka -
> dulkins vairuotoja, neziures nei kieno koks greitis, nei kas kur ejo ar
> vaziavo.

thanx god mes negyvename su tais dalbajobais.
pas mus dar KET yra. o ten pidarastu kazkokie supratimai.

> Siaip labai teisingas poziuris. Gaila, kad Lietuvoje yra toks gajus
> luzeriskas elgesys - rodyti pirstais i kitus ir aiskinti, kad aplinka
> kalta. Pacio argumentacija irgi tokia pati: senukas/dviratininkas/vaikas
> PRIVALO laikytis KET, o vat jau vairuotojas neprivalo. Griuk vietoj.

privalo visi.
avarija buna kai nesilaiko vienas arba abu.
tad nemyzk i bala.
vaikai ir dviratininkai - siuo metu didziausi dalbakai mieste.
kai buvau mazas tai bent mokino mus KET, vyko konkursai ir pan.
odabar kas? itariu nieko.

VNO