Tema: Re: Speeding slightly
Autorius: Doxlas
Data: 2012-04-14 16:29:28
"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message
news:jmbrt0$p0t$1@trimpas.omnitel.net...

> Gal gali nurodyti kaip tu supratai, kad aukos nesisaugojo? MKN klipuose
> apie tai nešnekama.

Va čia:
Whatever the reason, (slightly) speeding is always very dangerous.
Especially in the built up area where there are always unexpected traffic
situations. And where you have to deal with vulnerable traffic users like
children, elderly and cyclists. Not protected by airbags and seat belts they
are the ones who have the largest risk to get seriously injured. Or worse…

Ką reiškia unexpected traffic situations? Kad kitas eismo dalyvis -
dviratininkas, vaikas, senolis - pasielgė neapdairiai, pažeidė KET.

> Tu matai atgailavimą ar tipišką pasiteisinimą?

Šiaip jokio skirtumo, bet kuriuo atveju tai tušti žodžiai - praeities
neatsuksi atgal, o žmonės nesikeičia.

> Jo, socialinės reklamos kūrėjai neadekvatūs, o štai doxlas su pragaru –
> patys adekvačiausi. Nemanai, kad kažkur yra klaida?

Reklamos kūrėjų neadekvačiais nevadinau, aukas vadinau. Tautinių televizijų
nežiūriu, internete visur užsiblokavęs reklamas - nematau aš tų socialinių
reklamų, tik va dabar linkus pasižiūrėjau.