Tema: Re: Speeding slightly
Autorius: Doxlas
Data: 2012-04-14 20:40:25
Aš rašau apie pastoviai greitį viršijančius vairuotojus o ne apie blondines.
Greičio viršijimas verčia vairuot susikoncentravus, nešnekėt telefonu,
valgyt, gert. Turi klausyt navigatoriaus pranešimų apie inkilus, dairytis ar
nesimato horizonte ar galinio vaido veidrodėly VW Caddy ar Audi A6 su
atitinkamais numeriais.