Tema: Re: Speeding slightly
Autorius: KEdas
Data: 2012-04-14 18:12:11
Olandijoje yra taip, kaip rašyta. Kaltas lieka motorinės transporto
priemonės vairuotojas JEI neįrodo savo nekaltumo, pvz. kad jis niekaip
negalėjo NUMATYTI, kad pėstysis ar vaikas šoks po ratais iš už kampo.
Jei vaikas matėsi, bet staigiai metėsi kairėn, tai kaltas liks
vairuotojas, kad nesiėmė reikiamų saugumo priemonių. Tiesa, atsakomybė
už tyčinę žmogžudystę tokiu atveju vairuotojui negrės.