Tema: Re: Speeding slightly
Autorius: homo erectus
Data: 2012-04-15 02:34:56
2012-04-15 07:07, esguires rašė:
> o vat zinok nihuja taip nera, pedalistams ket irgi galioja, o jie tai zino
> (nors kedas vikipedijoje apie tai neskaite, todel netiki).

Na, mano visos zinios apie Olandija yra is asmenines patirties. O ji yra
tokia, kad pirmas dalykas apie ka vitiniai olandai perspejo buvo tai,
kad vairuodami jokiu budu neisiveltume i jokius ivykius nei su
dviratininkais, nei su pesciaisiais, nesvarbu ar jie per raudona vaziavo
ar dar ka dare - pirmiausia klius masinos vairuotojui.

Taip, KET ten galioja ir dviratininkams ir pestiesiems, bet poziuris ten
toks, kad pirmiausia kaltas yra automobilio vairuotojas.