Tema: Re: Speeding slightly
Autorius: pragäras
Data: 2012-04-14 17:55:16
Doxlai, tu "kimbi" ant trolių meškerės. pirma, "tvarkingai" važiuoti dviratės priemonės vadeliotojas turi kuo arčiau dešiniojo kelkraščio, antra - kiek ten jų su liemenėmis ir atšvaitais, nešnekant apie žibintus eisme? (jau tie veikėjai, kurie be šviesų važiuoja "iškrenta" iš srauto, ką kalbėti apie dviračius. mocu visada važinėjau su ilgąja ir tai pastebėjimas arba ignoras totalus. tik netrysčioju)