Tema: Re: Speeding slightly
Autorius: Doxlas
Data: 2012-04-14 17:45:32
Nea, nes antrojo automobilio vairuotojas stebi situaciją ir mato, kad
pirmasis automobilis artėja prie sankryžos, prie kurios yra ir pėsčiasis.
Todėl labai daug šansų, kad pirmasis automobilis stabdys, todėl antrojo
automobilio vairuotojas skaičiuoja koks manevras efektyvesnis, bet jis mato
ir dviratininką (jei nemato - reiškia ribotas matomumas ir išvažiavimą į
priešpriešinę eismo juostą reik atmest iš karto), todėl antrojo automobilio
vairuotojas jau pasiruošęs staigiam stabdymui. Kai pastoviai viršiji greitį,
įpranti analizuot ir numatyt kitų eismo dalyvių veiksmus, nes kitaip bus
fail - avarija. O va ortodoksiškai KET besilaikantys vairuotojai to nedaro -
tipo aš važiuoju pagal KET, visa kita nebesvarbu.