Tema: Re: Speeding slightly
Autorius: KEdas
Data: 2012-04-14 12:43:24
Tokia (gąsdinanti) socialinė reklama yra Lietuvoje. Ji vadinama 
fear-mongering.
Bandoma apsimesti, kad nepastebima dramblio porceliano parduotuvėje ir 
nesuvokiama kas yra nelaimių priežastis ir sukėlėjas, o kas yra aukos. 
Gal todėl Lietuvoje yra 4 kartus daugiau avarijų nei Olandijoje? Ne?

2012.04.14 12:39, Doxlas rašė:
> Socialinė reklama turėtų būti - tėvai, prižiūrėkite savo vaikus, kad jie
> nebėgiotų per gatvę, vaikai - pasirūpinkit savo tėvais, kai jie jau
> nebesiorientuoja aplinkoje...
>
> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message
> news:jm9k70$jp8$1@trimpas.omnitel.net...
>> MKN labai teisingai atlikta socialinė reklama:
>> http://bicycledutch.wordpress.com/2012/04/13/i-was-only-speeding-slightly/
>
>