Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: quercus
Data: 2011-03-19 13:08:32
> VMI atsake- o jus esate ekspertai? O gal padirbtas, o gal vogtas...

O VMI yra ekspertai is nuskanuoto vaizdo nustatyt ar padirbtas/vogtas?

> Bet ar supranti, kad visi sitie rastiski dalykai ir kiti dalykai kainuoja
> darbo-valandas. Bereikalo isleistas darbo valandas.

Kainuoja darbo valandas pasidet popieriu i stalciu????
Turi suprasti, kad zodinis papezejimas yra lygus apvaliam nuliui,
Nelinkiu, kad kokiam teisme tektu sakyti - O MAN BOBIKE SAKE ...

Reikia i viska ziureti paprasciau, nera neissprendziamu problemu.
Vieni tas "neiveikiamas" problemas skaido i mazesnes ir taip su jomis
susidoroja, kitiems tos problemos atrodo toooooookios dideles,
ir jie sugeba is to prisidaryti dar daugiau problemu per durna galva.
Tada belieka padejuoti ir paverkti.

--
quercus