Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-03-17 12:08:13
2011.03.17 10:04, Rimas OK rašė:
 > Ir tuo pačiu žiūrime į priekį bandydami palyginti savo švietimo ir
 > sveikatos įstaigas su pažangiausiu pasauliu, kur mokesčiu mokėjimas yra
 > įprastas dalykas :)

Prie ko čia visa tai?

Žiūrima, ką tūrim mes patys.

Nors esame giriami
http://www.pwc.com/lt/lt/press-rm/articles/pwc-ir-pasaulio-banko-tyrimas.jhtml,
kad pagerėjome per paskutinius du metus, bet 175 val. vidutinei įmenei
reikia skirti.

Ištrauka iš straipsnio.

Remiantis tyrimo duomenimis, Lietuvoje mokesčių deklaravimui ir
sumokėjimui vidutinei įmonei reikia mažiau laiko (175 val.) nei
vidutiniškai Europoje (222 val.) ir pasaulyje (282 val.). Taip pat
Lietuva giriama už plačiai išvystytas elektroninio mokesčių deklaravimo
ir mokesčių sumokėjimo internetu galimybes.

175:8=21,9 darbo dienos (po 8 val). Vadinasi dirbdamas vienas savo
įmonėje vieną mėnesį iš 12-os metuose turiu skirti mokesčių sumokėjimui
ir deklaravimui. Mėnesio skirti negaliu (išsibėgios klientai), todėl tai
darau nelegaliai naktimis tuo užsitraukdamas darbo inspekcijos nemalonę.

Tarkim vietoje 175 val. deklaravimui ir mokėjimui užtektų 8 val. Įdomu
kiek tokiu atveju dabar būtų bedarbių. Turiu įtarimą, kad pakankamai
didelė bedarbių dalis dabar jau suktų kokį nors versliuką ir mokėtų
mokesčius.

Kam įdomu http://www.pwc.com/gx/en/paying-taxes/find-country.jhtml
galima pasinagrinėti įvairiais pjūviais. Nežinau ar yra kur nors studija
lietuvių kalba.

Man neįdomu, kad kažkur dar blogiau. Aš gyvenu ir dirbu čia. Man per
daug (per brangu) 175 val. skirti mokesčių deklaravimui ir sumokėjimui.
Aiškinimas, kad mažiau yra nerealu ir neįmanoma yra tik tinginčių
atlikti savo pareigas atsikalbinėjimas.