Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: aa
Data: 2011-03-04 15:16:17
On 2011.03.04 14:52, tOMZY wrote:
> geras. Tai tada rimtas argumentas renkantis būtent IV.

matai, cia man darbuotoja pasake ivedus veiklos koda(62.01) pas save
kazkokioj programoj. Bet sendien vmi puslapyje radau kitoki isaiskinima
http://www.vmi.lt/lt/?itemId=10821494
Betkuriuo atveju, jei pasiimsi ind.veikla su 30% islaidu nurasymu(jei
dideliu islaidu neturi), ji bus palankesne nei autorines. Jei islaidas
skaicuosi, tai gal galima ir daugiau ju padaryti.