Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-03-04 15:44:03
IV aplamai verta rinktis, as tai bet kuriuo atveju IV imsiu:

    1. Siais laikais PSD moketi tenka bet kuriuo atveju, aisku jeigu dirbi ji sumoka darbdavys uz tave, bet jei vien freelancini tai kad ir autorinem ar juodai dirbsi ar jeigu is viso nieko neveiksi - vistiek PSD teks susimoketi, nezinau tik kaip del darbo birzu, bet jos mane asmeniskai nedomina.

    2. Skirtingai nei autorinese sutartyse ar verslo liudijime cia galima tureti sanaudas, pvz pazystami vieni freelanceriai nuomuojasi ofisa ir dirba keliese ofise, tokiu atveju ofiso nuoma galima uzrasyt i islaidas ir nuo tu pajamu is viso nereikes mokesciu moketi, o freelancinimas praktiskai vistiek yra kelias i savo versla ir su popierizmais anksciau ar veliau teks susidurti ;) tiesa kiek zinau sanaudos nesiskaito kompiuterio ar programines irangos pirkimas - tai jau ilgalaikis ar trumpalaikis turtas, bet su IV galima prekiauti, pvz kad ir savo e-shop atsidaryt ir sanaudos bus pirkimas prekiu ir tt... zodziu kas yra sanaudos reikia dar idemiai pasiziureti, vmi buna ju sarasas, ne viskas ieina i jas, ne tai kad nueisi i bara pragersi 500lt paprasysi fakturos ir uzrasysi kaip sakanudas, nors velniai zino, cia galetu but reprezentacines gal islaidos, bent imones atveju, o del |IV nezinau del sito :)

    3. Mokesciai skaiciuojami ne nuo viso pelno.

    4. Jeigu neklystu jau gali pats samdytis zmones, pvz pagal autorine, pvz dirbi darbu kiekis dideja, jau nebesugebi susitvarkyt, paimi koki drauga ar dar kazka ir jis tau dirba pagal autorine.

Kaip saknt sveiki atvyke i versla :D btw. verslo liudimimas issivercia bussiness license :) visai fainai skamba :)