Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-03-04 22:50:09
2011.03.04 22:22, tOMZY rašė:
> Naudojam keliem projektam, tai nu i nafik, liaudiškai tariant.
> Didžiausia problem, kad labai nepatogi vartotojo sąsaja, o kadangi ten
> daug kas xml pagrindu, tas labai apriboja galimybes tą sąsają padaryt
> normalesnę.

Ten dvi sąsajos: nepriklausomas klientas (ant GTK berods) ir
Webclientas. Apie kurį kalba eina?

Mano nuomone xml yra gėris šioje vietoje (kalbant apie ataskaitas). Aš
dabar naudoju SQL-Ledger, tai ten visos išvedimo formos tik LaTex arba
html. Va ten, tai ragas kai reikia ką nors pataisyti. Jau pats LaTex
labai nedraugiškai atrodo, o kai dar jam reikia kintamus duomenis
pakišti, tai iš vis verkti norisi. Man xml žymiai draugiškiau atrodo ;)
ir kitose srityse dažniau susidurti tenka su juo nei su LaTex (iškart
daugiau patirties savaime gaunasi). Patirtis turiu tik testavimo lygio.
Rimčiau užsiėmus gal pradėtų atrodyti kitaip.

> Tik taip atrodo, kad sumetei tik reikalingus modulius ir švilpauji. Iš
> tikrųjų yra taip, kad daugelis jų yra glaudžiai persipynę ir neveikia
> vienas be kito.

Senai nagrinėjau, bet kiek atsimenu ryšiai tarp modulių išsisprendžia
modulio diegimo metu (dependences). Panašiai kaip linux paketai.
Išsprendei problemą diegdamas (jei problema iškilo) ir pamiršai.