Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: Levas
Data: 2011-03-18 18:46:01
> Nu tai nebutina skanuot. Galima paprasyt a/t korteles, kad isitikint kad
> asmuo tas pats ir tiek ziniu.
VMI atsake- o jus esate ekspertai? O gal padirbtas, o gal vogtas...

> Galima kokia nuoroda i dokumenta siuo klausimu - labai idomu pasidare.
Tame ir reikalas, kad nera. Ir kiekviena bobike strojina pagal savo ismanyma.

> Levai, ju darbas yra uztikrinti, kad jusu mokesciai butu sumoketi. Taip pat
> ju darbas yra uztikrinti, kad tavo klientu (ir visu kitu) mokesciai butu
> sumoketi.
> Cia yra JU darbas. Tavo darbas yra sumoketi tuos mokescius kuriuos tau
> priklauso sumoketi. O bobikes su pretenzijom apie jusu klientus siusk pas
> tuos klientus.
> O jei jie nori tai uzkrauti ant tavo peciu, tegu rastiskai paaiskina kodel
> tu turetum dirbti ju darba.
> Realiai jus buvo nubaude, kad klientas savo mokesciu nesumokejo?
Mes turim patvirtinti kiekviena supirkima. O jei mes nakti, per nemuna atsiplugdysim 5 tonas mainboardu ir pakabinsim ant kokio bomzo? O bomzas nedeklaruos ir t.t. ir panasiai. Sedi dvi moteriskes, vargsta. :)
Softa biski pakuriau, dabar maziau vargo. Kai bus daugiau laiko as visa sita beliberda pabaigsiu programinti- bus online, tai moterikes man dovanas nes. :)

> Tai tegu atsiuncia rastiska paaiskinima kaip vadovautis ir esant reikalui
> turesi ka parodyti.
Bet ar supranti, kad visi sitie rastiski dalykai ir kiti dalykai kainuoja darbo-valandas. Bereikalo isleistas darbo valandas.

> Cia kalba apie WEEE? Jei kalba apie makulatura, tai greiciausiai ne. Tai gal
> galima nuoroda?
Kartonas, ipokavimas (mediena, plastikas, gelezis). Aciu dievui elektronikos neimportuojam.

> Galima moketi ir ne dalbajobams. Bet vadovaujantis logika - "aplinkui visi
> dalbajobai, tik as vienas ne", tai aisku ne pro sali ir elektrotechnini
> issilavinima igyti ir
> sertifikuotu dujininku, santechniku, architektu patapti ir t.t. Pagauni
> minti?
O tu pagauni minti: yra nenaudojamas- moki kaip uz gera. Ir visai nesvarbu kam- ar savo darbuotojui ar parazitiniam UABui. O parazitinis UAB kuris vienam asmenyje ir tikrintojas (netiesiogiai).

> Konstitucinis teismas tokiu klausimu nesprendzia.
supainiojau pavadinima. Nesvarbu. Gali pats susirasti.

> Yra ir geresniu budu.
Prasom pasidalinti.

> Sekmes, Levai :)
Dekui.