Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-03-04 17:55:34
"ejs" <ejs@no.where> wrote in message news:ikr1bb$hff$1@trimpas.omnitel.net...

> PVM'as freelaner'iui bus aukštasis pilotažas. Pirma reikia prisukt tuos
> 100k per metus ;)
>
> taip, įsiregistravus PVM mokėtoju tavo sumokėtas PVM'as gražinamas
> (tiksliau - užskaitomas kaip dalis tavo mokėtino PVM'o).
>
> --
>  ejs

    Kad isukt reik tai taip :) Nelygu zinai su kuo dirbsi, pvz paemus www.odesk.com mates esu tokias valandines stavkes kaip pvz. 35$/h nu ten dar jie kazkiek pasiima tai lieka grubiai virs 30$/h jeigu 2.4959 LTL = 1 USD tai imant kad 30$/h: 1h = 74,877LTL, na ir daleiskim jei dirbant 4 savaites i menesi ir i savaite po 40 valandu (Ta prasme normalus darbas)

    Per 1 menesi gaunam: 74,877 * 40 * 4 = 11980,32 LT
    Jeigu dirbant istisai, kiekviena menesi, per metus bus: 11980,32 * 12 = 143763,84LT

    Bet cia labai idealiom salygom skaiciuojant, jeigu pastoviai yra darbo ar uzsakymu ir jeigu visi gerai moka, nors per odesk.com man paciam ne karta siule pastovu darba online su valandiniu atlygiu, tai tai tikrai yra imanoma, man asmeniskai koja pakisho prastas anglu kalbos zinojimas, taip jau buciau dirbes + pasiulyti darbai net ne programavimo buvo, o Management ir daugiausia QA, kada ziuri kitu freelanceriu darba, ta prasme sritis kur susimalt kazkaip yra sunku, cia jei kazkoki proejkta apsiimi daryti tai gali visko nutikti, neapskaiciuoti laiko ir t.t.. zodziu eiti i minusa, o toks darbas daug geresnis.

    Kita vertus tokius pinigus mokes per kokia nors online sistema, pvz paypal ir nieks neliepia gryninti ar leisti :) kaip sakant toks klaustukinis klausimas :)