Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-03-04 16:17:41
    Del PVM tai zinau tik va neprisimenu nuo ko skaiciuojasi jisai ar nuo pelno ar pajamu, apyvartos.. ? nes sukant IV

    O siaip PVM bet kuriuo atveju tektu moketi virsijus 100k net jei dirbi man rodos? su viskuo kitu tai tikrai reikes, ar tai bus autorines, ar verslo liudijimas ar imone, kaip sakant nuo to niekur nepabegsi ;)