Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: Levas
Data: 2011-03-17 22:13:23
> As tikiu, kad Lietuvoj istatymams iki tobulumo dar toli, bet ir vel
> pasikartosiu -
> gal tegu tuos istatymus nagrineja tie, kuriu darbas yra ta daryti.

Aha ateina bobike ir sako- jusu cia sitas blogai uzdeklaruota, o sitos pajamos ne is tos klases, o sito individo asmens kodas neteisingas, o sitas UAB jau seniai isregistruotas (gal jus PVM vagiat?), o kodel jus nepraneset, kad tas anas jusu klientas-individas gavo is jusu per metus pinigu daugiau ir nedeklaravo? (sita ypac isiskaitykit- svetimas zmogus klientas, gavo per daug pinigu ir jis nedeklaravo, o jus dar ir nepraneset kad daug gavo.... per metus, blia, reikia ir ju sumas sumuoti). Siaip mes pranesam, o poto ateina isteriski zmones ir rekia, kad VMI juos skalpuoja. :) Beja sioje vietoje dar idomiau- zmogus parduoda sena motinine plokste, mes turim surasyti sutarti dviem egz. patikrinti dokus (VMI bobikes paprase SKANUOTI ASMENS DOKUS!!! CIA  NE BAJERIS), ismusti kasos ceki (ar rasyti kasos doka) ir poto graziai susumuoti visus skaiciukus ir apie visus zmones pranesti i VMI, nes gal reikes apmokestinti ta zmogu).

O ateina kita bobike ir kita sako- va jus cia importavot is kinijos ta ir ana ir nesumokejo ne pagal ta tarifa, nes importo metu tarifai keitesi.

O poto ateina kita bobike ir sako, jus importavot tiek tonu prekiu ir mums atrodo, kad jus prikaupet tiek ir aniek tonu makulaturos. Dabar jus mikliai pateikiat dokus, kad jus pridavet aniek tonu plastiko, aniek tonu popieriau i perdirbima sertifikuotam perdirbejui. Arba mokat mokescius.

O poto ateina bobike ir sako, kad jus nesudaret sutartie su Kauno Svara. Ir nas nejebiot, kad jums siuksles isveza Dzutra. Nes miesto valdzia nustate, kad monopolines teises turi tik KS.

O poto ateina diedukas ir sako, zynot, jusu  gesintuvai pizda susene, slangos sandelyje per trumpos ir vamzdziai ne tos spalvos. Ir is viso, jus signalizacija nepraejus sertifikacijos pas mano pazystama sertifikatoriu kuris turi vienintele licenzija ant Kauno rajono. Ir is viso, jusu gaisro patikros zurnalas nepildomas.

O poto ateina vyriskis ir sako- jusu ivadas daugiau kaip 50kW galios. Jus turite turetu sertifikuota-atestuota elektrika kuris viska priziures ir svarbiausia ves irankiu zurnala, eksplotuojamu prietaisu zurnala ir atsuktuvu bandymo zurnala- atsuktuvus gali isbandyti tik sertifikuota istaiga (pigiau naujus pirkti beja)...

O poto ateina bobike ar diedukas ir sako jusu darbosauga pizdets, zurnalai neuzpildyti, apmokymai nepravesti....

O poto ateina bobike ir pasako- labas, mes is gamtos apsaugos. Pagal musu dokumentus va tas griovys turi buti isvalytas ir pripiltas svaraus vandens (ir uzkasta dali reikia atkasti), nes cia rastu mirkymo baseinas. Ir mus nejebiot, kad medienos fabrikas jau 20 metu kaip neegzistuoja.

O dar ateina greizti vyrukai ir susirenka sunkvezimiu shaibas ir pastebi, kad kai kurie vairai nedare privalomu 15 minuciu sustojimu arba stovejo tik 13 minuciu. Ir dabar jums pyzdetc.

O poto dar kas nors ateina ir pareiskia, kad jus atostogas isejas darbuotojas palindo po automobiliu ir ligonineje pasake, kad jis EJO i DARBA ir dabar jums pizdets, nes suzalotas darbuotojas einantis i darba ir dar PIZDETS kad darbuotojas gal dirbo sirgdamas.

O poto paskambina VST/RST/Lesko ir pasako, kadangi jus sunaudojat daug elektros, pagal paskutinius LR istatymus jus privalot elektra pirkti aukciono budu ir kazko dar ir dar kazkokius popierius (karoce as nieko nesupratau, nes si problema dar neispresta).

O dar reikia bylinetis su skolininkais....

O dar skambina klientai kuries susisuko protas ir per vartotoju teisiu kontora bando jus isdulkinti. (Beja, nepavyks. Mes pirmi skambinam ir pranesam apie debilus pirkejus).

Ir dar melionas reikalu...

Imone rodos ~30 darbuotoju. :)