Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-03-17 20:33:30
2011.03.17 19:10, quercus rašė:
> Ka as norejau pasakyti - pasidarius laiku apskaita, turi buti
> aisku, kokius mokescius moketi. Kas diena sugaistant
> kelias - keliolika minuciu bus sutaupyta menesis darbo ir
> klientams nereikes issibegioti.

Šito aš ir siekiu, kad pasidarius apskaitą būtų aišku kokius mokesčius
mokėti, bet realybė yra kitokia.

Teko kada nors aiškintis kuo skiriasi įmonės veiklos sąnaudos verslo
prasme ir mokesčių prasme?

> O kad mazai imonei formu pildymas trunka 175 valandas,
> tai nu niekaip negaliu sutikti.

Ar bandei?

Kiek trunka formų pildymas priklauso ne nuo įmonės dydžio, o nuo to ant
kiek susuktai parašyti mokestiniai įstatymai ir iš jų išplaukiančios
deklaracijų formos ir kaip dažnai visokie „genijai“ bando juos/jas
„pataisyti“.

Va, ir vėl daugiskaita? Kodėl? Kas iš to turi naudos?