Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-03-07 11:11:34
2011.03.07 09:57, tOMZY rašė:
> webinė versija - tik iš bėdos, nes joje nenumatyta galimybė turėt
> atsidarius kelis langus - aišku, galima atidarinėt kai kuriuos
> modulius kaip atskirus naršyklės langus, nes standartiškai, daugeliu
> atveju kad grįžtum vienu žingsniu atgal, turi spaust naršyklės "back"
> mygtuką:)  GTK šiuo atžvilgiu geriau padarytas.

O su keliomis naršyklės kortelėmis negalima?
Aš dirbdamas SQL-Ledeger atsidarau kas man reikia atskirose kortelėse.
Su „Back“ mygtuku, tai ir čia gali prisidaryti bėdos, jei netinkamose
vietose spaudinėsi.

Aš supratau, kad turi kažką geriau radęs už OpenERP. Gal ne paslaptis ir
pasidalintum? OpenBravo, Quasar, WebERP, FrontAccounting dar kas nors?

SQL-Ledger mane visai tenkintų jei ne išankstiniai mokėjimai. Su jais
labai greitai galima prisivelti. Ai, dar labai trūksta ilgalaikio turto
apskaitos ir kelionės lapų :).