Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: aa
Data: 2011-03-04 17:45:00
Tai, kad suskaiciuot paprasta.
variantas a:
Pelnas = Pajamos - Islaidos
tada moki Sodra = Pelnas / 2 * (9%(PSD) + 28.5%(SD))
ir GPM= (Pelnas - Sodra) * GPM(15% arba 5%)

variantas b: jei ind. veikla su 30% islaidu nurasymu
Sodra = Pajamos * 70% / 2 * (9%(PSD) + 28.5%(SD))
GPM = Pajamos * 70% * GPM(15% arba 5%)

Na ir psd turi buti bent 12*72lt, jei veikla vykdei visus metus ir
niekas kitas taves nedraude.

Susivedi i exceli ir viskas. Gal nesuklydau berasydamas :D