Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: quercus
Data: 2011-03-18 02:58:03
> labai protingas sakotis teoriskai pries mokescius

As teoriskai nesisakoju - as praktiskai sumoku tiek kiek priklauso ir
man dzin ar mano klientas ka deklaruoja ar ne

> Pranesam is aukstesnio punkto. Del to skalpuojami zmones kurie nesupranta
> Kubiliaus nutarimu.
> Cia tau ne turgus su perku-parduodu, cia zymiai sudetingiau ir pati VMI
> pati nezino daug ko.

Jei jau pati VMI nezino apie tai ka pati veikia, tai tolimesne diskusija
beprasme.

> Oj koks smalsus ir kartu nepastabus. imone superka antrines zaliavas.

A, nu tada viskas ok. Privatus asmuo tau kvito negali duot, tai sunku
pasiruost kokia
elementaria forma kad Jonas Jonaitis pardave imonei motinine plokste uz tiek
litu.
Atspausdini 2 egzemplioriais, pasirasai ir tiek ziniu. Kaip tu kitaip
irodysi kad pirkai?

> O poto tarkuoja. Nes istatymuose ir ju aiskinimuose dviprasmiskai
> parasyta- MES ATSAKINGI UZ DOKU TEISINGUMA! Jei dokai sakysim padirbti,
> musu supirktos medziagos yra ziauriai kriminalines, nes joje yra 0.002
> gramai paladzio ar aukso.

Nu tai nebutina skanuot. Galima paprasyt a/t korteles, kad isitikint kad
asmuo tas pats ir tiek ziniu.

> Taip, bet jau rodos isleido nauja istatyma, kad kasos aparatas PINIGU
> ISEMIMUI netinkamas registratorius.

O kas yra teisingas?
Galima kokia nuoroda i dokumenta siuo klausimu - labai idomu pasidare.

> Ne man klausimas. O istatymu leidejams. Jie istatymus kuria turgaus
> prekybai, o staiga prekyba i kita puse! MES gi pinigus ATIDUODAM! Tai musu
> klientu PAJAMOS. O kaip, blia, tas pajamas apmokestinti? Gi Petras
> Petraitis gal nusleps pajamas, o vieninteliai kurie gali informuoti apie
> Petro pajamas liekam mes! Ocia jau nezino VMI kaip gudriau prasisukti.

Levai, ju darbas yra uztikrinti, kad jusu mokesciai butu sumoketi. Taip pat
ju darbas yra uztikrinti, kad tavo klientu (ir visu kitu) mokesciai butu
sumoketi.
Cia yra JU darbas. Tavo darbas yra sumoketi tuos mokescius kuriuos tau
priklauso sumoketi. O bobikes su pretenzijom apie jusu klientus siusk pas
tuos klientus.
O jei jie nori tai uzkrauti ant tavo peciu, tegu rastiskai paaiskina kodel
tu turetum dirbti ju darba.
Realiai jus buvo nubaude, kad klientas savo mokesciu nesumokejo?

> Importo metu? Viena puse sako viena, kita puse sako kita. Ir abi teisios,
> nes istatymas "truputi" neryskus.

Tai tegu atsiuncia rastiska paaiskinima kaip vadovautis ir esant reikalui
turesi ka parodyti.

> Tikrai negalima. Yra mokestis. Gal tamsta jo nemoki? Gerai kad
> neimportuoji. Arba varyk savo buhaltere i kursus :)

Cia kalba apie WEEE? Jei kalba apie makulatura, tai greiciausiai ne. Tai gal
galima nuoroda?

> Va kad yra. Sveikas atvykes i evrosojuza.

Tiek kiek priduodu plastiko ir makulaturos - sumoku atlieku isvezejui
(perdirbimui) ir ne cento daugiau.
Ka blogai darau?

> Ar pasiulysi moketi kazkokiems dalbajobams to "elektros ukio" prieziura?!
> Kur jie irgi nieko neves, nes jie visus pazista? O gal atsisakyti ivado ir
> kai pastatys nauja daugiaauksti ten sumoketi VST/RST kruva pinigu?

Galima moketi ir ne dalbajobams. Bet vadovaujantis logika - "aplinkui visi
dalbajobai, tik as vienas ne", tai aisku ne pro sali ir elektrotechnini
issilavinima igyti ir
sertifikuotu dujininku, santechniku, architektu patapti ir t.t. Pagauni
minti?

> O del siuksliu jau rasiau- miesto tarybos sprendimu- monopolis. Ir jie
> dejo skersa. Jei nori, susimoki mokescius, o poto kreipiesi i konstitucini
> teisma. Klaipedoje lygtai laimejo. Bet Lietuvoje precedencine teise
> negalioja- Kaune jau kiti istatymai tikriausiai.

Konstitucinis teismas tokiu klausimu nesprendzia.

> Galima padovanoti skolas. Ane? O gal iskarto samdytis banditus? O gal
> pasiulysi super-duper skolu prieziuros kontora? Nejuokink.

Yra ir geresniu budu.

> Beja, jei pastebesit, atstovauju imoniu grupei :)

Sekmes, Levai :)