Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-03-04 17:24:30
    Visko gali buti :)  gal taip ir darysiu :) aisku visada galima ir parduot uz kelis litus :) bet dabar populiaru leisti freeware ir tik kai prireikia kazko ipatingo imti pinigus, nu pvz yra free programa, bet kazkam reikia papildyti ja kazkuo, pvz jo veikloje naudojamais matmenim, pvz jis prekiauja medziagom ir noretu kad skaiciuotu kaina pagal matmenis ir pan...

    Tada, kad nemoketi daug uz pilnos programos sukurima apsimoka susirasti free versija ir tik apmoketi patobulinimo kastus, kaip sakant vienas is siuolaikiniu verslo modeliu kaip su free darosi pingiai :)