Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-03-04 18:00:36
"ejs" <ejs@no.where> wrote in message news:ikr1k2$hrb$1@trimpas.omnitel.net...

> bet gali numatyti metų pajamas ir išlaidas?
>
> PS. nesu programuotojas. Su OOo Calc'u pasidaryti 2 lentelių variantus
> (su skaičiuojamom išlaidom/atskaitymais ir -30%) užėmė gerą pusvalandį.
> --
>  ejs

Galima aisku ir taip :) bet planu yra rimtesnei sistemai pas mane :) tiesiog jau ne viskas galvoje sutelpa, pamirstu kazka ir panasiai, tai be skaiciavimu ir knygos vedimo reiketu ir kazko link projektu valdymo, kur yra ivairus prioritetai pvz tai aktualu padaryti per savaite, o tai reikia kasdiena atlikti ir t.t.. :) buna kai kazka viena dirbi tai visa kita is galvos islekia ipac programmeriam :)