Tema: Re: legalizavęsi freelanceriai, pagal kokią veiklos formą dirbat?
Autorius: Levas
Data: 2011-03-18 01:33:43
labai protingas sakotis teoriskai pries mokescius... tolimesni komentarai i jusu komentarus zemiau:

> Cia jau buhalteriui per kiausus, kad netaip uzdeklaruota.
O gal istatymus keicia arba jie dviprasmiski.

> Cia individas tai darbuotojas ar klientas?
Koks skirtumas? Klientas.

> O cia jau VMI, o ne jusu reikalas sita issiaiskint kodel nedeklaravo.
Pasvajok.

> Pranesat ka? Kad jusu klientai pajamu nedeklaruoja?????
Pranesam is aukstesnio punkto. Del to skalpuojami zmones kurie nesupranta Kubiliaus nutarimu.
Cia tau ne turgus su perku-parduodu, cia zymiai sudetingiau ir pati VMI pati nezino daug ko.

> Cia imone perka is privataus asmens ar atvirksciai?
Oj koks smalsus ir kartu nepastabus. imone superka antrines zaliavas.

> Jei tik praso, galima ir atsisakyti.
O poto tarkuoja. Nes istatymuose ir ju aiskinimuose dviprasmiskai parasyta- MES ATSAKINGI UZ DOKU TEISINGUMA! Jei dokai sakysim padirbti, musu supirktos medziagos yra ziauriai kriminalines, nes joje yra 0.002 gramai paladzio ar aukso.

> Nu tai privaloma gi, ar cia kazkas labai neiprasto?
Taip, bet jau rodos isleido nauja istatyma, kad kasos aparatas PINIGU ISEMIMUI netinkamas registratorius.

> Levai, kas per briedas? Tai gal Maksimos kasininkes irgi
> visus pirkeju asmens dokus skanuoja ir siuncia i VMI? wtf?
Ne man klausimas. O istatymu leidejams. Jie istatymus kuria turgaus prekybai, o staiga prekyba i kita puse! MES gi pinigus ATIDUODAM! Tai musu klientu PAJAMOS. O kaip, blia, tas pajamas apmokestinti? Gi Petras Petraitis gal nusleps pajamas, o vieninteliai kurie gali informuoti apie Petro pajamas liekam mes! Ocia jau nezino VMI kaip gudriau prasisukti.

> Per galva buhalteriui. Jo darbas zinoti kada tarifai keiciasi.
Importo metu? Viena puse sako viena, kita puse sako kita. Ir abi teisios, nes istatymas "truputi" neryskus.

> Jei atrodo, galima pasiulyt persizegnot. Arba nueit i baznycia.
Tikrai negalima. Yra mokestis. Gal tamsta jo nemoki? Gerai kad neimportuoji. Arba varyk savo buhaltere i kursus :)

> O jei neperdavet perdirbimui?
> Kokius mokescius? Uz neperdavima? Yra toks mokestis?
Va kad yra. Sveikas atvykes i evrosojuza.

> Nu blyn, atrodo, kad ateina bobike/diedukas ir pasako kokia nors naujiena.
> Jei yra kokie saugos reikalavimai, tai tuos reikalavimus butina vykdyt.
> O jei nepatinka siuksliu isvezejas / signalizacijos vedejas / etc etc ir yra
> is ko rinktis, tai tegu rastu paaiskina, kodel turi rinktis ta, o ne kita
> paslaugos teikeja.
Paslaugos tiekeja? Mokescius moketi?!

As oficialiai dirbu imoneje kurioje yra 4 darbuotojai: dekretine juriste, sena buhaltere, direktorius kuris kazkur dar dirba ir as- vienintelis pilnaetatis. Ir turim nekilnojama turta kuri nuomuojam. Turim palangoje sklypa su rodos 100kW ivadu- tokia dezute sklypo kraste stovi. A tu bent isivaizduoji, kad pagal LR istatymus, as turiu buti baiges aukstesni elektrotechnini issilavinima, kas du metus islaikyti egzus ir kursus, uzvesti kaip minimum trys zurnalus, nusipirki guminius kaliosus, atestuotus irankius, visa eile korteliu-zenklu ala "nejungti dirba zmones", "izeminta" ir panasiai. Tuos zenklus irgi itraukti i zurnala. Vesti atsuktuvu ir pirstiniu testavimo grafikus ir dar kazkokia huinia daryti. Ir dar nesu tikras ar neturiu tureti "sestiorka" elektrika kuri turiu pats sudares komisija is triju zmoniu atestuoti darbui su elektra?!

Ar pasiulysi moketi kazkokiems dalbajobams to "elektros ukio" prieziura?! Kur jie irgi nieko neves, nes jie visus pazista? O gal atsisakyti ivado ir kai pastatys nauja daugiaauksti ten sumoketi VST/RST kruva pinigu?

O del siuksliu jau rasiau- miesto tarybos sprendimu- monopolis. Ir jie dejo skersa. Jei nori, susimoki mokescius, o poto kreipiesi i konstitucini teisma. Klaipedoje lygtai laimejo. Bet Lietuvoje precedencine teise negalioja- Kaune jau kiti istatymai tikriausiai.

> Nu tai gal ko nots bobike nezino. Gal reik informuot, kad cia ne medienos
> fabrikas?
Zino ji, kad nera fabriko. Del to ir ateina. O gal nori koki generalini plana uzsakyti keliu ha teritorijos? Gal jis 100LT kainuoja? Zinok ZYMIAI pigiau sumoketi BAUDA kas metai nei tuos planus prastumti pro biurokratus.
Ar jus gal ne Lietuvoj gyvenat?

A pofig tas griovys. Susigalvos kad aksfaltas ne tos spalvos ir nubaus.

> Tai jei vairai isstovejo 13 min, tai kodel negalejo isstovet 15? Duot pyzdy
> vairam.
Gal blia dar viena etata nusamdyti- vairu pyzdy davimui. O ar zinai, kad pagal standartinius nuostatus reikia pastoviai tikrinti ar jie negirti. Pasiimi malunsparni is skraidai po Lietuva, nes gal jis po pietu giros imete stikline?
Kitos, turtingesnes firmos spjove i sia sistema ir dabar po Lietuva vaziuoja po DU VAIRUS vienam auto. NES Lietuva tokia didele, 5x didesne nei prancuzija.

> Bredas kazkoks.
O kas sako kad ne briedas? Pabandyk kada nors kai tave suvezins auto, pasakyt KAD EJAI IS DARBO AR I DARBA! Mes irgi nezinojom, kol vienas xrencas neiskrete tokio bajerio. Ne veltui Senukuose yra (buvo?) darbuotojo pasirasoma sutartis kurioje nurodamas ejimo is/i darba marsrutas ir laikas. RTFM

> Galima ir nesibylineti.
Galima padovanoti skolas. Ane? O gal iskarto samdytis banditus? O gal pasiulysi super-duper skolu prieziuros kontora? Nejuokink.

> Ot koks pozityvus poziuris i klienta. Beje niekas netrukdo tokiu klientu
> netureti.
Neparduodi tikriausiai 5000 virtuviniu ciaupu per metus. Ar kokiu kriaukliu. Atsiranda tokiu fruktu kurie pvz. nerudijancio plieno kriaukle isplauna su druskos rugstim. Poto ji surudija. O tada jie kreipiasi i tas tarnybas- nerudijanti, bet surudijo. Vel reikia skirti zmogaus-valandas bendravimui su tokiais. O tokiu gudruciu, patiket, daug ant Lietuvos.

> Manau kad jus ner elementarios valdymo strukturos, patys prisidarot
> milijona problemu ir viskas atrodo taaaaip sunku.
Pasiulyk dar kokia kompiuterizuota valdymo sistema. Viskas gerai pas mus veikia, ne veltui tiek metu dar gyvi. Tik paprasti zmogeliai nemato tos sistemos veikimo. Arba sedit prie savo kokio "grazaus ir svaraus" darbo ir nepervarot per savo kontoros dantracius minios zmoniu.
Ir as labai suprantu visokias kitas dideles kompanijas, kur buna ivestas fashistinis rezimas.

Beja, jei pastebesit, atstovauju imoniu grupei :)

Bye, Levas