Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2014-06-17 19:54:51
Ar čia vis dėl to gaunasi, kad tik tie, kas turi SAT nenusišnekinėja ir visi
tie, kas neturi SAT - klysta?

"monaxas"  wrote in message news:lnpr9q$9nk$1@trimpas.omnitel.net...

Tuščia su tavim diskutuoti, kai visi, kas tur SAT, turi ir torentus, domisi
filmais lygiai kaip tu, o tu SAT neturi ir bandai paaiškint, kad SAT
neturėjimas = turėjimui.

Daugiau į tavo nusišnekinėjimus neatrašinėsiu - kiekvienas turi teisę
klysti.