Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-06-16 17:58:22
2014-06-16 17:35, Jonas Kalvis rašė:
> Nu jūs šios religijos žmonės nelabai suprantat turbūt ką aš norėjau
> pasakyt... Aš tik norėjau pasakyt, kad tai, jog ne visiems yra poreikis
> ir didelis noras turėti SAT ir nebūtinai tokie žmonės yra lochai, kaip
> kad p. Jonas Vingis galėtų pasakyti... O ruskų kanalų aš apskritai
> nežiūriu, ir dar džiaugiuosi, kad kaip kurie kanalai užblokuoti teismo
> berods nutarimu, galėtų ir visus juos užblokuot... Filmus galiu be
> problemų žiūrėt originalia kalba parsisiuntęs iš torrentų... Taip, kad
> televizija man apskritai reikalinga tik kaip arba fonas, kad kažkas
> [...]

Blet, ir vėl prasideda kažkoks menkinimas, pravardžiavimas religiniais
fanatikais ir t.t.

Tų visų sporto kanalų (jų daugiau nei 10, beje) man reikia ne tam, kad
galėčiau žiūrėti visas transliacijas iš eilės kiekvieną dieną, o tam,
kad kartą per savaitę aš galėčiau patogiai įsitaisęs puikia kokybe
pasižiūrėti būtent tai, ką aš noriu pamatyti, o ne tai, ką tas vienas,
sportą kraupia kokybe rodantis kanalas DVB-C ar IPTV pakete, nusprendė
transliuoti.

Beje, tavo žiniai, pas mane TV niekada nebūna įjungtas kaip
burbuliavimas fonui. Telikas įjungiamas tikslingai, kažką konkretaus
pasižiūrėti, o ne "gal kažką rasiu, pažiūrėsiu". Taip teliką tik vaikai
pasižiūri, beje, SAT įrengimas išvadavo mane nuo nuolatinių prašymų
"tėte, atsiųsk mums tą ir aną". Pasižiūri dabar viską, ką nori per SAT.
Nezinau, gal panašiai ir Teo IPTV atveju būtų, bet DVB-C laikais, tai
reikėjo siųst ir siųst.

SAT TV man suteikia ne kiekį, bet tokį komfortą (pasirinkimo + kokybės),
ko nesugeba suteikti DVB-C ar Teo.

Tad jei jau nori mane kažkaip vadinti, tai nekišk čia religijos blogąja
prasme, vat televizijos gurmanu leisčiau pavadinti ;)