Tema: Re: Comm: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: Glebas
Data: 2014-06-13 10:18:09
Laidai visai negeroje vietoje įeina, priedo kažką pasakojo, kad korteles iš
kažkokių ten "draugų" atkoduotas reikia jamti.
Kadangi dar plius reikėjo ir interneto, o paketas "internetas+TV" nuo tik
interneto pas TEO skyrėsi tik 10Lt, tai nusprendėm nežaisti ir jomis tiesiog
nesinaudoti.
Žodžiu visiškai nenaudojau, o dabar jau ir nuimtos bei nėra planų dėti
atgal.