Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: Exx
Data: 2014-06-17 12:42:33
manau tiesiog zmogus nesusidures, nezino, nemate, palygint negali. Jo yra
tos velniavos su laidais, bet viska sutvarkai suslapstai ir nebelieka tu
"kabanciu". Praeita savaitgali kaip tik pazistamus turejau, tai zmones
 >20metu neturi teliko ir nieko, gyvena, taciau pabuves pas mane pora
valandu, iskart taip susidomejo koks teliko modelis, kiek kainuoja, ka cia
rodo, jo zmonai labai krito i akis kokybiskas vaizdas, nes neva pas tevus
tikrai taip kabeline nerodo :) Faktas, sunku lygint kai nesusidures.