Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2014-06-16 16:34:00
Pažiūrėkim iš kitos pusės... Bliūdas, galvos, kabeliai, imtuvas, darbas,
darkom vėl sienas, kad pakavot kabelį, glaistas, dažai (savaime tas
nepasidaro, o kabantys laidai nelabai man limpa). Paskaičiuokit prašau
kaštus šios "investicijos" įskaitant medžiagas, įrangą ir darbą... Nu
sakykim "investavau", sugaišau daug gražaus laiko, iš tos laimės, kad matau
1500 kanalų kokį mėnesį junginėju kanalą po kanalo džiaugdamasis jų kiekiu,
kol galiausiai suprantu, jog žiūriu kokius 5-10 kanalų, kurie rodomi ne tik
per SAT... Ar galima paskaičiuoti atsipirkimo laiką 6-7 Lt/mėn vs. 20
Lt/mėn?

"tranzoo"  wrote in message news:lnmrav$ops$1@trimpas.omnitel.net...

man padejo apsispresti kaina (6-7 lt men), ir tai, kad per jokia dvb-c
nerodo, kas mane domina. po torrentus tyngiu knistis.