Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2014-06-16 16:19:59
Džiugu, jog suradai savo tikėjimą ;)

"Exx"  wrote in message news:lnmqnv$o8i$1@trimpas.omnitel.net...

labai pazistamas jausmas, oi iki kaulu smegenu pazistamas jausmas :) Taip,
newsu xebryte "isplove smegenis" su plasma - paemiau plasma, po to "isplove
smegenis" del SAT  :) ir aciu jiems uz tai! Man lygiai tas pats kaip ir
Vingiu Jonui liko vienas vienintelis klausimas -  kodel tik dabar, kodel ne
pries 5-10metu? Raminu save, kad to gal dar nebuvo? Bet faktas meluoju sau
:) Ir paprasta atsakyma radau siandien cia - nes buvau toks kaip tu :)