Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2014-06-16 17:18:21
P. Jonas Vingi, esmė net ne atsipirkime, o tavo nuomonės pateikime kaip
aksioma, o tai forume tavo pasisakymai toki, kad aplink visi lochai... Kita
vertus, jei 600 lt, tai 5 metai atsipirkimas, o ką daryt, jei per tuos 5
metus sugedo tiuneris, supuvo bliūdas ar nukrito palydovas? :)

"Jonas Vingis"  wrote in message news:lnmt84$qfq$1@trimpas.omnitel.net...

2014-06-16 16:45, Jonas Kalvis rašė:
> Sakykim man kainuoja SAT įsirengimas 2 klt, skaičiuoju su darbais ne tik
> bliūdo pakabinimui, bet ir buto apdailai išdarkius sieną tam, kad
> pakavot laidą... skirtumas tavo mokamam mokesčiui yra grubiai 10
> Lt/mėn... 2000 Lt / 10 Lt/mėn = 200 mėn / 12 mėn --> apie 16 metų... Ar
> aš kažką blogai skaičiuoju?

Man SAT įrengimas kainavo 600Lt (čia su tiuneriu). Tai vat cia ir
pagrindinis tavo skaičiavimu "prakolas". Kabelį po plintusu nutempiau
iki tiunerio.

O šiaip aš aplamai ne dėl sutaupymo SAT stačiau. Jei taupyčiau, tai
pasižiūrėčiau žinias per FTA DVB-T ir tiek. Stačiau dėl galimybės
žiūrėti HDTV. Teo ar kabelinės yra not good enough, kad už juos mokėčiau.

Perfrazuojant La Troškinys: jei transliacija nėra *puiki*, tai aš jos
išvis nežiūriu.