Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: Sniegas
Data: 2014-06-16 21:57:06
Prie ko čia atsipirkimas? Aš lėkštę ant stogo išsikėliau 1998 metų pavasarį
(antrą, vieną jau turėjau balkone). Nuo balkono pernai nukabinau, liko ant
stogo. Stovi jau 16 metų ir dar tiek pat stovės ir mane džiugins. Jei
tamstai nepatinka, niekas tamstai per prievartą to daikto ir nekiša, tik
pasako, kad nėra sulyginami dalykai DVB-T ir SAT TV. Kažkaip keistai skamba
durninimas turinčių palydovines lėkštes. Nenori, niekas tau per prievartą
lėkštės neiškels.

"Jonas Kalvis"  wrote in message news:lnmubd$r7v$1@trimpas.omnitel.net...

P. Jonas Vingi, esmė net ne atsipirkime, o tavo nuomonės pateikime kaip
aksioma, o tai forume tavo pasisakymai toki, kad aplink visi lochai... Kita
vertus, jei 600 lt, tai 5 metai atsipirkimas, o ką daryt, jei per tuos 5
metus sugedo tiuneris, supuvo bliūdas ar nukrito palydovas? :)

"Jonas Vingis"  wrote in message news:lnmt84$qfq$1@trimpas.omnitel.net...

2014-06-16 16:45, Jonas Kalvis rašė:
> Sakykim man kainuoja SAT įsirengimas 2 klt, skaičiuoju su darbais ne tik
> bliūdo pakabinimui, bet ir buto apdailai išdarkius sieną tam, kad
> pakavot laidą... skirtumas tavo mokamam mokesčiui yra grubiai 10
> Lt/mėn... 2000 Lt / 10 Lt/mėn = 200 mėn / 12 mėn --> apie 16 metų... Ar
> aš kažką blogai skaičiuoju?

Man SAT įrengimas kainavo 600Lt (čia su tiuneriu). Tai vat cia ir
pagrindinis tavo skaičiavimu "prakolas". Kabelį po plintusu nutempiau
iki tiunerio.

O šiaip aš aplamai ne dėl sutaupymo SAT stačiau. Jei taupyčiau, tai
pasižiūrėčiau žinias per FTA DVB-T ir tiek. Stačiau dėl galimybės
žiūrėti HDTV. Teo ar kabelinės yra not good enough, kad už juos mokėčiau.

Perfrazuojant La Troškinys: jei transliacija nėra *puiki*, tai aš jos
išvis nežiūriu.