Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-06-16 15:25:57
2014-06-16 15:14, Jonas Kalvis rašė:
> Matai, kaip minėjau, filmus žiūriu iš PC, tikriausiai tokį pat kriminalą
> padarom kai filmus aš gaunu iš linkomanijos, o tu iš šarūno... Kita
> vertus, nesu aš toks futbolo ligonis, kad visas čempionų lygas žiūrėti,
> taip pat nesu toks fanatas, kad ir krepšinio visas transliacijas
> žiūrėti, mane domina europos ir pasaulio čampai, olimpiados... Tikrai
> tiek laisvo laiko neturiu, kad su teliku vien gyvent ir visų sporto šakų
> visas rungtynes pažiūrėt... Yra ir įdomesnių užsiėmimų ;)

Nu tipiška antipalydovininkų taktika - kai nebelieka argumentų,
oponentas apkaltinamas maniakiškumu ir pareiškiama, kad yra geresnių
užsiėmimų.

Įsisąmoninkite vieną dalyką - tai, kad noras matyti kokybišką vaizdą ir
turinį nėra susijęs su prie televizoriaus praleidžiamu laiku. Aš
garantuoju, kad absoliuti dauguma per 24" LCD telikus žiūrinčių TV3, LNK
ir kitą bjaurastį (tiek vaizdo kokybe, tiek turiniu), praleidžia prie TV
daug daugiau laiko, nei aš. TV maniakams nei turinys, nei kokybė nėra
svarbu, jiems bile kažką rodo :)