Tema: Re: Comm: Sandeliuko ispardavimas. Antenos
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-06-13 16:48:56
2014-06-13 16:32, skaitytojas rašė:
> butent, kad telikas pernelyg sureiksminamas. Realiai tai tik laiko
> uzmusimas. Ir be to vienas prastesniu. Nors neturint vaiku, gal ir yra
> laiko, kai nera kas veikti. Bet siaip, ka jus ten per tuos 1000 kanalu
> ziurit? As pvz. paziuriu "Panorama" prie vakarienes, kartais kokia
> publicistika, koki krepsini ar kita sporta, filma kartais (nors uzpisa
> begalines reklamos) ir Discovery tipo kanalus dar isijungiu. Is kabelines
> turimu ~50 ar kiek ten kanalu man uztenka gal 10-15.

Tu skaityti moki ar tik rašai kaip koks čiukčia, kuris pisatel, o ne
čitatel? Jau rašiau ką su tais 1000 kanalų daryt galima.

Taip pat per palydovą galima pasižiūrėti tavo minimą krepšinį ar kitą
sportą HD (Olimpiados, plaukimo čempionatai, tenisai, futbolas tai išvis
be galo be saiko, NBA, NHL, beje, net Žalgirio rungtynės iš Kauno irgi
HD transliuojamos), HD filmai per filmų kanalus eina be reklamų, tie
patys Discovery ir t.t. taip pat HD.

Tai toks vat ir skirtumas gaunasi, kad tu trečiadienį žiūri prasta
kokybe tas UEFA CL rungtynes, kokias TV6 sugalvojo transliuoti, o aš iš
visų tuo metu vykstančių rungtynių išsirenku mane labiausiai dominančias
ir žiūriu jas puikia HD kokybe.

Neišbandžius to gal ir atrodo, kad tai fignia, bet pabandai ir supranti
klydęs.