Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: monaxas
Data: 2014-06-16 17:21:23
Verta paminėti galimybę filmus veizėti originalo kalba ir su originalo subtitrais, jei biškiuka sunkesnis slengas ten vaikšto.
Nepakartojamas įspūdis. Aišku ne kiekvieno filmo atveju, bet "No country for old men" kitaip nei originaliu garso takeliu net neapsimoka žiūrėt.

Nors, kiekvienam savo. Aš irgi evoliucionavau:
2000 metais SAT su IRCI5400/Irdeto/Funcard,
po to intikas ir torentai,
2012 vėl SAT.

Tikrai, jei gali sau leist 500Lt išlaidų ir 10Lt/mėn, tai jokia DVB-C, DVB-T tam neprilygsta.

P.S. Botanikams nesugebantiems patiems visko pasidaryt, antenščikai už krikšionišką kainą teikia paslaugas. Pvz. draugeliui darė:
1000Lt įrengimas su VU+ imtuvu ir ~20Lt/mėn palaikymo mokestis.
Ans tikrai nė neketina grįžt pas Viasat