Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2014-06-17 13:31:40
Tai,kad WC2014 rodo HD LRT HD ;)

"pininfarina"  wrote in message news:lnp45q$p23$1@trimpas.omnitel.net...

Taip, luzinedavo, bet beda buvo Mariaus intike. Dabar viskas eina kaip
vejas:)
Filmus taip, galima parsisiust. Bet tiesiogines futbolo, krepsinio ir F1
varzybos HD raiska- situ jokie musu provaideriai nesiulo.

"Jonas Kalvis"  parašė naujienų news:lnmlup$jre$1@trimpas.omnitel.net...

Na, kiek pvz aš žiūrau, tai per LRTHD WC rodomas puikia HD kokybe, NBA HD,
PSORT1 HD, DISCOVERY Showcase HD, NATIONAL GEOGRAPHY HD... EUROSPORT HD...
Kažkaip panoramą žiūrėt HD kokybe poreikio nėra, filmus mieliau žiūrau is
PC, nei iš TV... Nu už ta niekam tikusią TEO TV moku palei 20 LT/mėn... Ar
tikrai man reikia bute kabinėti kažkokias lėkštes, gręžti skyles sienoje,
kad šniūrą į vidų sukišt, kažkaip stengtis paslėpt tą šniūrą patalpose, kad
nekabėtų atvirai... Ir kiek man visa ta įranga dar kainuotų? O kad iš visų
tų 1500 kanalų žiūrėčiau tiek pat ir tuos pačius kaip ir iš TEO TV tai čia
faktas, kadangi tekę naudotis tuo sharūnu... O dar verta paminėti, kad kiek
teko juo naudotis, tai dar sugebėdavo "tiekėjo" intikas užlūžti ir fig tu ką
matai... Tad soriukas, bet kategorisškai teigti, jog shara yra afigienai
gerai, o teo yra šūdas yra kiek per drąsu, juo labiau, kad dabar ir IPTV
shara yra...

"Jonas Vingis"  wrote in message news:lnmkrh$ipa$1@trimpas.omnitel.net...

2014-06-16 14:19, Jonas Kalvis rašė:
> Gal galite išvardinti bent 10 labiausiai žiūrimu NTV+ (ar kokią ten
> palydovinę tv žiūrite) kanalų?

Šiuo metu mano žiūrimiausi yra ZDF ir Das Erste - WC2014 žiūrau.

O iki siol tai žiūrimiausi buvo Sky sports 1/2/3/4, BT Sport, ESPN,
Comedy Central, filmų kanalai (jų ten virš 10), Nickelodeon, Disney,
Disney Jr.

Iš NTV+ žiūrėdavau Sport 1, Futbol ir Futbol 2.

Visi paminėti kanalai - HD.

Dabar tik su Sky negeri dalykai darosi, tai favoritų sąrašas keisis :)