Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2014-06-16 15:11:08
Tai va, butas buvo suplanuotas DVB-C, bet pasirodo, dar į namus joks
tiekėjas kabelinės neatėjęs, teko pasiimti TEO TV, o tam, kad pasižiūrėti
kokio NTV+ rusiškų kanalų dabar kažką keist, ardyt, naujus laidus klot...
bliūdais apsikarstyt... O vistiek žiūrėt tai, kas ir taip matoma, o dar
pasinaudojus TEO IPTV funkcijomis kaip lauki Anglija -Italija rungtyniu ir
užmiegi, tai pabudęs iškart įrašą pasižiūri, kol dar delfio neįsijungęs ir
rezultato nesužinojęs...

"Icetom"  wrote in message news:lnmmf8$kah$1@trimpas.omnitel.net...

> Ar tikrai man reikia bute kabinėti kažkokias lėkštes, gręžti skyles
> sienoje, kad šniūrą į vidų sukišt, kažkaip stengtis paslėpt tą šniūrą
> patalpose, kad nekabėtų atvirai... Ir kiek man visa ta įranga dar
> kainuotų?

Vat visą tai mane ir vis sustabdo nuo "Antenos" pastatymo vietoje dabartinio
DVB-C.