Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: Sniegas
Data: 2014-06-17 12:30:09
Kiekvieno savi prioritetai. Aš asmeniškai kai įsirengiau šarūną, galvojau,
kodėl aš anksčiau to nepadariau.

"Jonas Kalvis"  wrote in message news:lnojo1$dbi$1@trimpas.omnitel.net...

Ar aš kur nors minėjau, kad SAT yra šūdas, kad jo reikia atsisakyti? Mano
ginčas dėl Vingio išsakytos nuomonės, kad tie, kas neturi SAT smarkiai turi
gailėtis...

"Sniegas"  wrote in message news:lnnfke$3bd$1@trimpas.omnitel.net...

Na, tai visi sutiks, kad BMW geriau, nei zaporožietis, taip ir tv atveju -
SAT su šarūnu geriau, nei TEO, bet tamsta to nesupranti. Aš asmeniškai turiu
šarūną ne dėl to, kad kažką žiūrėčiau, bet dėl to, kad laisvą minutę aš
pažiūrėčiau kažką įdomaus, o TEO NatGeo TV ar Discovery jau iki gyvo kaulo
užkniso su tais pačiais klipais. Pasirinkimo nėra pas TEO. Pvz. Naujųjų metų
naktį per Pirmą kanalą HD gerą disco koncertą rodė, tris valandas be jokių
reklamų, vien muzika. Pasižiūrėjau ir įsirašiau. Joks TEO tamstai tokio
turinio nepateiks, kokį pateikia šarūnas. Nenori laidų vedžioti - tamstos
bėdos. Negi aš dabar dėl to turiu atsisakyti šarūno? Turiu ir turėsiu.
Užsilenks vienas šaros tiekėjas, susirasiu kitą.

"Jonas Kalvis"  wrote in message news:lnmogi$m3i$1@trimpas.omnitel.net...

Tam, kad visada atsiranda tokių forumo kaubojų, kurie nusprendžia už visus
kas yra visiem geriau, tai plazma tik valdo pasaulį, tai SAT yra pats
geriausais gėris pasaulyje, o visa kita šūdas... Taip kategoriškai nekištum
savo nuomonės, niekas tau čia akmenų ir nemėtytų ;)

"Jonas Vingis"  wrote in message news:lnmo50$lm8$2@trimpas.omnitel.net...

2014-06-16 15:29, Jonas Kalvis rašė:
> Nelabai man įdomus tas bitreitas... Net nežianu kaip man jį tam
> priedėlyje patikrint...

Nu taip. Nežinau, neįdomu ir t.t. Bet nafig tada maikes plėšyti toje
temoje, kurioje nei nieko nežinai, nei niekas neįdomu ir aplamai tau 1
SD kanalo užtenka?