Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: S54
Data: 2014-06-17 18:28:09
SAT statoma ne del religijos, SAT yra tik technologija, leidzianti tureti
pasirinkima.
Duotu DVB-T ta pati, neliktu ir SAT religijos ispazintoju.

"Jonas Kalvis"  wrote in message news:lnmve6$roc$1@trimpas.omnitel.net...

Nu jūs šios religijos žmonės nelabai suprantat turbūt ką aš norėjau
pasakyt... Aš tik norėjau pasakyt, kad tai, jog ne visiems yra poreikis ir
didelis noras turėti SAT ir nebūtinai tokie žmonės yra lochai, kaip kad p.
Jonas Vingis galėtų pasakyti... O ruskų kanalų aš apskritai nežiūriu, ir dar
džiaugiuosi, kad kaip kurie kanalai užblokuoti teismo berods nutarimu,
galėtų ir visus juos užblokuot... Filmus galiu be problemų žiūrėt originalia
kalba parsisiuntęs iš torrentų... Taip, kad televizija man apskritai
reikalinga tik kaip arba fonas, kad kažkas barškėtų, arba kokių nors varžybų
transliacijai pasižiūrėt... Ir tikrai nežiūriu visų iš eilės, kad tam reiktų
10 skirtingų sporto kanalų, o panoramą pažiūrėt ir DVB-T manau užtenka... Ir
tikriausiai tokių žmonių, kuriems didelio poreikio SAT televizijai nėra yra
daugiau, nei tų, kuriems ji kaip religija...

"monaxas"  wrote in message news:lnmulp$rc5$1@trimpas.omnitel.net...

Tak to tak. Jei 500Lt išlaidas negali priimti kitaip nei investicijas, tai
to tikrai nedaryk. Jei gyvenčiau "algos iki algos" tai tikrai pidisokas už
televiziją su ruskais kanalais - vienintelis teisingas pasirinkimas.