Tema: Re: Sandeliuko išpardavimas. Antenos
Autorius: S54
Data: 2014-06-17 18:30:01
kava.lt rodo sport baltic baziniam per koaksiala

"Ramaas"  wrote in message news:lnoo92$g47$1@trimpas.omnitel.net...

2014-06-16 17:35, Jonas Kalvis rašė:
> Nu jūs šios religijos žmonės nelabai suprantat turbūt ką aš norėjau
> pasakyt... Aš tik norėjau pasakyt, kad tai, jog ne visiems yra poreikis
> ir didelis noras turėti SAT ir nebūtinai tokie žmonės yra lochai, kaip
> kad p. Jonas Vingis galėtų pasakyti... O ruskų kanalų aš apskritai
> nežiūriu, ir dar džiaugiuosi, kad kaip kurie kanalai užblokuoti teismo
> berods nutarimu, galėtų ir visus juos užblokuot... Filmus galiu be
> problemų žiūrėt originalia kalba parsisiuntęs iš torrentų... Taip, kad
> televizija man apskritai reikalinga tik kaip arba fonas, kad kažkas
> [...]
Tamsta pamiršai paminėt, kad kabelinėse netik rusų kanalai išimti, bet
ir sporto kanalai jau į mokama paketą sudėti. Ir nepigiai reik mokėt
norint juos matyt. Dar Rokiškyje galima analoginiam matyt viasat sport
baltic kanala ten neikeltas į skaitmenį jis, va jiems pavydėkit
kabelinščikai .
O jai rimtai sat yra puikus dalykas ir niekada negrįšiu į kabelinę tu
45 kanalų už 26 Lt mėn. žiūrėt, nėra ten pasirinkimo analoginiam nekalbu
apie skaitmeniniam atskirų paketų kainas ypač sporto.

R.