Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-19 10:28:43
On 2017-04-19 08:33, Stork wrote:
> Turetume. Du vairuotojai, isvyksim is Lietuvos labai anksti.

Ne vairuotojuose esme. Man pvz, pofig, uz vairo ar ne sedeti. Problema -
pats sedejimas. Jei nedarai pertrauku, pradeda tirpti kojos ir pan (cia
po kokio 1kkm atstumo). Jei darai pertraukas, gaistasi laikas. O jei dar
kur koks kamstis? Avarija, koks letaeigis traktorius priekyje (yra teke
netoli valandos sekti traktoriu (seke visa ilga kolona, pralenkti
pavykdavo retai, o pries mane jau buvo keliasdesimt auto) lenkijoje jau
netoli lietuvos), ir, ziurek, planai griuna. Austrijoje pigesnes
nakvynes paprastai priima ribota laika (iki 20val, iki 21 ar 22val,
nakciai lieka paprastai tik brangios vietos). Aisku, speti galima, bet
jau turetu jaustis stiprus lekimas (greiciau, greiciau, veluojam,
pavalgyti nera kada, na, negi del taves vieno stosim del tuliko, juk jau
veluojam, pakentek, ir pan. kas gadina atostogas).  Ir, jei nuo brno
suksi suntakiais link Salzburgo (vaziuosi ne link vienos, o link linz,
salzburg pro znojmo), tai ten kelias letas, ir, nors pagal google iseina
arciau, bet as vaziuociau pro Viena. Ten prasto kelio gerokai maziau, ir
iseina greiciau. (sia ziema banciau sutrumpinti kelia pro znojmo,
vaziuodamas tiesiau, nieko gero. Apie 100km paprastu keliu, kurie
vaziuojasi letai (kaimai, posukiai, tavo salutinis kelias, ir pan). Nors
arciau ar ne 30 km, bet laike nieko nesitaupo.

Audrius K.

  Pirminiam