Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: Stork
Data: 2017-03-16 13:19:20
Caravelle ir bus. Aukstis turetu but 1,9m. Sakykim grubiai tegul bus 2m.

"Audrius K."  parašė naujienų news:oadovq$11a$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-03-16 11:22, Nevkurse wrote:
> Ner ten taip tragiska, jomajo. Is patirties - jei telpa kokia A6, tilps
> ten ir Multivanas, ibo nei velnio jis ne ilgesnis :)

Neilgesnis, bet lyg ir platesnis. Man caravele kazkaip sunkiau tilpdavo
olandijoje prikimstose aikstelese. Salia gatves nebuvo problemu pastatyti.

> Del paties parkavimo - mes stojam prie rotuses, tam paciam pastate is
> sonines gatveles iejus yra kioskas, kuriame nusiperki parkavimo kortele
> numatytam laikui ir tiek bedos.

Beda ta, kad ten, kur rasi parkinga - nebus kiosko kortelei
nusipirkti... O kur bus kioskas - nebus kur sustoti. Man yra teke ten
pasisukioti ir isvaziuoti. Nafig ta debiliska sistema. Nors gal jau ka
pakeite, bent Vienos pakrasciuose normalus parkavimo automatai jau
stovejo. Variantas vaziuoti i koki pozemini parkinga (ar laikiau netoli
centro (pesciomis buvo apie 10min iki centro) prie viesbucio viesoje
pozemineje aiksteleje, tai mokejau kazkur po 10Eu uz nakti. Tiesa,
mokejau per viesbuti, taigi, kiek kainuoja is gatves, nezinau. Ir
busikas ten kazi ar tilptu pagal auksti.

Audrius K.