Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: marukas
Data: 2017-02-23 10:17:21
Šiaip Plitvicos Nac. parkas man pasirodė kaip labiausiai overrated vieta
Kroatijoje :) Nežinau, gal dėl to, kad prastas oras mums išpuolė, bet tokių
gamtos stebuklų pilnas pasaulis, tik ne su tokiu žmonių kiekiu ir ne už
tokią kainą :)

"Gipsas"  wrote in message news:o8m40h$s04$1@trimpas.omnitel.net...

Praeitais metais kaip tik apturejau tokia kelione:

1. Vaziavom Lomza/Varsuva/Lodze/Katowice/Ostrava/Brno.
Apsistojome Cekijoje Pohorelice, kiti dar megsta miesteli Mikulov prie pat
austru sienos. Visai grazus miestelis su pilimi. Siaip Cekija nustebino savo
pigumu - alus, maistas, viesbuciai labai pigus;
2. Toliau vaziuojame Viena/Graz/Maribor/Zagreb ir kiti Zadaro (musu tikslas
buvo Pasman sala, kur ir buvo issinuomave nama, apgyvendinimo, manau,
geriausia ieskoti per airbnb.com );
Nepamirsk, kad Cekijoje, Austrijoje, Slovenijoje visur reikia pirkti
vinjetes, kaina kiekvienoje apie 10-15 eur berods...Pasiziurek kokios trukme
pirkti, kad griztant vel nereiektu moketi is naujo. Kroatijoje jau moki uz
kelius pagal fakta. Ten jie nepigus, kuras irgi nera is pigiuju..

Ka rekomenduociau Kroatijoje? Turbut nieko naujo nepasakysiu, cia yra must
to see:

1. Plitvicu ezeru parkas;
2. Kornati salynas (mes ememe laivuka, kuris apiplukde visas tas salas,
paskui vienoje is ju surenge piknika, pasimaudeme, pacilinome ir vel namo)
3. Krka nacionalinis parkas (nesumaisyk su Krk sala, mes vos ten
nenudumeme..:)

Visi dar labai giria Dubrovnika, bet mes jau nebekeleme sau tokio tikslo -
pasirode per toli..taigi net ir nezinau ar verta belstis I tokia tolybe,
nebent planuoji netoliese ten gyventi.

na ir siaip viskas ten labai grazu, atseikejo siai saliai Dievulis su
kaupu - superine jura, kalnai, geras oras..:) O siaip klausk, jei kas
konkreciai domina..