Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: Stork
Data: 2017-04-18 12:03:21
Tai isankstinio bilieto tikriausiai neverta pirkti?
Pasiziuriu, jei neleidziama vaziuoti be grandiniu- suku kitu keliu ir
aplankau koki Hallstatt miestuka...

"G.K."  parašė naujienų news:od4e5e$49d$1@trimpas.omnitel.net...

Męs vaziavom liepos viduryje. Iš vakaro sustojom prie pat įvažiavimo į Gross
Glokner. Lynojo
nedidelis lietutis.
Ryte atsikėlus visur buvo užversta sniegu ir leido važiuoti tik su grandinėm
ant ratų.
Iki pietų kelius pravalė ir leido be grandinių, bet realiai nieko nepamatėm
nes skubėjom
pravažiuoti.
O ir nelabai turėjom pasiėmę tokiom oro sąlygom tinkamų rūbų.

"Velnias"  wrote