Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-17 22:23:18
On 2017-03-17 21:24, vedarinis wrote:
> As ten irgi buvau isiroves, bet kaina labai jau nenudziugino -
>  pasistaciau nemokamai pavaziaves i kalna, tik pasivaiksciot
>  reikejo laiptais iki centro.

Man ten teko parkuoti, nes kitur nebuvo vietos. Tiesiog nebuvo niekur.
Pradzioje dar radau, prisiparkavau, bet moketi uz parkinga galima tik
monetomis. vietoj niekas nekeite. Neko vaziuoti iki kazkokio
prekybcentrio, kur prisikeiciau metalo. Grizus jau neberadau, kur
parkuotis (pravazinejau daugiau nei pusvalandi ratais) Teko parkuotis
ten uz brangiai. Bet, buvo ten ir pliusu - labai arti pats centras ir
grizes radau auto neprikaitinta saules :-))

Vienok, Dubrovnikas ar siaip, ar
>  taip brangus miestas,

Ne taip ir brangus, jei tik apziureti. jei nelipi ant sienos, gali ir
nieko neisleisti :-) O ant sienos man uzteko vieno karto. Paciam
Dubrovnike jau buvau kokiu 4 kartus... Visai man ten smagu po senamiesti
pasivaikscioti. Seniau paciam dubrovniko centre uoste buvo isduodamos
vinjetes motorinems valtims plaukioti po kroatijos teritorinius
vandenis. Dabar jau ta tarnyba iskelta i dubrovniko pakrasti.

Audrius K.

  tai ir tas parkingas bendroj sumoj